Producenci
Pytania i odpowiedzi

NIE OTRZYMAŁAM/EM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA NA PODANY ADRES E-MAIL, CZY ZAMÓWIENIE BĘDZIE ZREALIZOWANE?

Brak potwierdzenia najczęściej jest spowodowany błędem w podanym adresie email lub automatycznym przeniesieniem wiadomości do spamu.

Zamówienie będzie zrealizowane, jeśli jest widoczne w historii zamówień (Moje konto -> Zamówienia). Jeśli nie jest widoczne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE Z WYSYŁKĄ POZA GRANICĘ POLSKI?

Tak, wysyłamy zamówienia do innych krajów. W takiej sytuacji przed zakupem prosimy o kontakt telefoniczny.

 ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI NIE ZGADZA SIĘ ZE ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIEM LUB OTRZYMANY PRODUKT JEST WADLIWY. JAK MOGĘ ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

Wszystkie nieprawidłowości i uwagi odnośnie zamówień prosimy przesyłać na adres kontakt@enefi.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl